Zákaznícky den 2017 - ohlédnutí
24.5.2017
Dne 23. 05. 2017 se konal Zákaznický den CQS. Opět jsme vybrali zajímavé místo mimo Prahu a to v oceněné Stavbě roku 2012 v Hotelu Fabrika v Humpolci. Seminář se uskutečnil v rámci programu Národní politiky kvality.
Na úvod přivítal všechny účastníky předseda Tomáš Hruška a výkonná ředitelka CQS, Jana Olšanská, seznámila účastníky s informacemi a aktualitami z CQS a IQNet.
Následně Jiří Feřtek z firmy KOMIX s.r.o. seznámil účastníky s ochranou osobních údajů ve světle GDPR, jehož požadavky budeme muset plnit od 25.5.2018, kdy toto Nařízení vstoupí v platnost.
Oběd byl příležitostí k diskuzi nad různými tématy mezi zástupci certifikovaných organizací a auditorek a auditorů CQS.
Po obědě následovaly přednášky na téma Revize norem ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015. Pan Luděk Brunclík z firmy PRECIOSA ORNELA, a.s. nejdříve seznámil přítomné, jakým způsobem se vypořádali v jejich firmě ze zavedením revize normy ISO 9001:2015 a následně se Martin Janeček z firmy Black & Decker (Czech) s.r.o. věnoval životnímu cyklu výrobku a analýze rizik v organizaci podle požadavků ISO 14001:2015.
V poslední přednášce se pan Jiří Seger z CQS věnoval připravované normě pro SM BOZP - ISO/DIS 45001.
Věříme, že se všem účastníkům den líbil, a že si do svých firem odnesli řadu cenných doporučení. Těšíme na příští rok na setkání s Vámi, kdy si připomeneme 25. výročí založení CQS.
Autor: Lenka Šardziková | Sekce: Novinky | Tisk | Poslat článek známému